کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش
کاربرد بازی گونه سازی( گیمیفیکیشن) در آموزش مجازی
دی ۲۵, ۱۳۹۹
گیمیفیکیشن در آموزش
نقش گیمیفیکیشن در آموزش مجازی
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

در پیام رسان آموزشی خود تصاویر دانش آموزان را ببینید

با توجه به گسترش استفاده از آموزش مجازی در دنیا سازگار استفاده از پیام رسان ها راحترین نوع انتخاب برای معلمین است . معلمینی که از پیام رسان ها امور شخصی و ارتباطی خود را انجام میدادند ناگزیر به استفاده از این بستر جهت آموزش خود استفاده میکنند . ناکارآمدی نرم افزار شاد سبب شد تا هجوم استفاده از بستر واتساپ جهت برقراری ارتباط قوت بگیرد و ارتباطی که بسیار محدود و نهایت با ویس (صدای معلم ) شکل میگیرد .

پیام رسان های داخلی نیز هم اکنون دنباله رو تلگرام و واتساپ در حال کپی برداری از سامانه های خارجی هستند . لذا انجام امور آموزشی در این پیام رسان ها میسر نخواهد بود.

اما در این بین یک پلت فرم داخلی دیگر که در زمینه آموزش مجازی اقدام میکند یک سازکار جذاب برای کلاس مجازی تدارک دیده که به معرفی این رویکرد میپردازیم.

قابلیت های تدریس در اتد پلاس

     ۱. ایجاد کلاس با انتخاب دانش آموز و یا کلاس درسی

معلم به راحتی میتواند برای یک کلاس و یا تعدادی دانش آموز و یا چند کلاس را انتخاب و برای این دانش آموزان کلاس مجازی برگزار کند .

انتخاب کلاس پخش زنده

    ۲. معلم میتواند برای دانش آموزان محدودیت ایجاد کند .

معلم می تواند ابزار های در اختیار دانش آموز خود جهت استفاده از این نرم افزار محدود کند.

     ۳. معلم میتواند از ابزار های در یافت و ارسال (پیام ، تصویر، فیلم و فایل ) مانند سایر پیام رسان ها استفاده کند

محدودیت کلاس مجازیکلاس مجازی

     ۴. ابزار بی نظیر وایتبرد هوشمند

یک ابزار فوق العاده در سامانه اتد پلاس است . ابزاری که معلم میتواند در وایتبرد این نرم افزار مطالب را بنویسد ، و دانش آموزان به صورت فیلم تدریس موارد را مشاهده کند . دانش آموز نیز میتواند در وایتبرد پاسخ دهد و ارسال کند . معلم قابلیت تصحیح تکلیف دانش آموز را دارد . توصیه میکنم حتما از این ابزار استفاده نمائید.

     ۵. برگزاری لایو

معلم در هنگام برگزاری کلاس مجازی خود میتواند از ابزار لایو استفاده کند  و در این لایو دانش آموزان شرکت کنند و مطالب را معلم در این نوع ابزار تدریس مینماید.

     ۶. ذخیره لایو 

معلم در هنگان تدریس میتواند هر زمان که مناسب دید مطالب تدریس را ذخیره کند تا دانش آموزان بتوانند تدریس ذخیره شده معلم را بارها مشاهده کند.

     ۷. لایو تعاملی

از ابزار های در اختیار معلم لایو تعاملی است که بتواند دانش آموزان خود را در لایو دعوت و با آنها تعامل داشته باشد.

     ۸. دیدن دانش آموزان

ابزار فوق العاده ای که در هیچ پیام رسان دیگری نمیبینید .

معلم به راحتی میتواند تصاویر دانش آموزان خود را دریک کلاس مجازی مشاهده کند و یعنی در حین ارتباط با دانش آموزان در پیام رسان تصاویر دانش آموزان را رصد میکند.دیدن دانش آموز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

2 × 2 =