اتد پلاس
استراتژی مدرسه مجازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹
پوشش خبری تابناک از عملکرد شرکت هوش مصنوعی لیان
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰

clubhouse ایرانی

تصور کنید که یک اپلیکیشن روی موبایل خود دارید که می‌توانید به گفت و گوی بین مردم با هم گوش بدهید. همین ایده ساده شکل دهنده شبکه کلاب هاوس Clubhouse است. در واقع این شبکه ایجاد شده از اتاق های گفت و گوی متعددی است که کاربران به دلخواه ایجاد میکنند و در آن میتوان به گفت و گو پرداخت‌. با توجه به اینکه اتاق‌ها توسط مدیران هر اتاق مدیریت می‌شود این مدیر است که اجازه صحبت به کاربران را می‌دهند به این ترتیب می‌توان یک کنفرانس مجازی را پیرامون هر بحثی شکل داد.
نخستین کسانی که در کلاب هاوس عضو شده‌اند با ایجاد room یا اتاق‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نشان داده‌اند که بحث‌های جذاب و آموزشی و کاربردی مختلفی را می‌توان در این شبکه ترتیب داد که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به شنیدن آن باشند.
یک ویژگی کلاب هاوس این است که کاربران صرفا به صورت زنده می‌توانند با هم حرف بزنند و گفت و گو ها ضبط نمی‌شود به این ترتیب بر خلاف پادکست در اینجا همه چیز در لحظه اتفاق می‌افتد.

Clubhouse ایرانی اتد پلاس

کلاب هاوس Clubhouse ایرانی

از جمله مزیت های فناوری های اطلاعات تلاش های موازی در سراسر دنیا جهت رفع نیاز های به روز می توان اشاره کرد. همزمان با شهرت clubhouse که میتوان خود را مدیون ایلان ماسک دانست تلگرام نیز نسخه جدید خود را بروز نمود تلگرام با انتشار نسخه ۷.۶ قابلیت ضبط گفتگو‌های صوتی، فهرست قدرتمند شرکت‌کنندگان، قابلیت اجازه گرفتن برای صحبت، لینک دعوت برای صحبت‌کنندگان و شنوندگان، تعیین عنوان برای گفتگو‌های صوتی و امکان پیوستن چهره‌های سرشناس به گفتگو‌های صوتی در قالب کانالشان، را به ارمغان آورده است.
شاید باورتان نشود اما پلت فرم آموزشی اتد پلاس با قابلیت های جذابی همچون لایو تعاملی و ذخیره لایو ، کلاس مجازی و پیام رسان آموزشی می باشد که نسخه جدید خود را با قابلیت های مورد نیاز برای کلاس صوتی محیا نموده و در اختیار معلمین و دانش آموزان قرار داده است .

etoudplus

etoudplus

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

سیزده − 5 =