گیمیفیکیشن
گیمیفیکیشن یعنی استفاده از المانهای بازی (مثل امتیاز، چالش، سطحبندی، جایزه و رقابت) تا انگیزه و مشارکت را افزایش دهد Gamificationدر سیستم اتدپلاس امکاناتی همچون:
گیمیفیکیشن یعنی استفاده از المانهای بازی (مثل امتیاز، چالش، سطحبندی، جایزه و رقابت) تا انگیزه و مشارکت را افزایش دهد Gamification در سیستم اتدپلاس امکاناتی همچون:
- اعطای امتیاز و مدال بر اساس عملکرد مثبت دانش آموز
- اعطای رتبه های جذاب برای دانش آموزانی که نمرات و موارد انضباطی بهتری دریافت میکنند و درکلاس ها و رویدادهای آنلاین مدرسه شرکت میکنند.
- ایجاد انگیزه به دانش آموز برای پیشرفت و رقابت دانش آموز با خود برای مسیر یادگیری
- امکان مقایسه دانش آموزان با همکلاسی های خود و کل مدرسه
- ایجاد علاقه بین دانش آموزان برای رشد تحصیلی .
مشاوره رایگان
