واقعیت افزوده
واقعیت افزوده و کاربرد آن در محیط های مکانی و هوشمند
اسفند ۲۶, ۱۳۹۷
آقای مشتری
عیدانه ۹۸ آقای مشتری
فروردین ۵, ۱۳۹۸

باشگاه مشتریان بانک ملت با ایجاد یک محیط صمیمی و دوستانه، با خلق مزیت هایی علاوه بر خدمات متعارف بانکی، جدیدترین طرح ها را معرفی کرد.  بانک ملت برای مشتریان وفادار بانک، سبد پاداش‌های قابل‌ارائه به اعضا تدوین کرد تا با توجه به زیرساخت‌های قوی فناوری اطلاعات، تا از فرصت‌ها به بهترین شکل بهره ببرد. بانک ملت با ارائه این طرح ظرفیتی قابل‌توجه برای خدمت‌رسانی به مشتریان و شرکای تجاری خود قرار داد، و با ایجاد ارزش‌افزوده برای مشتریان، رضایت بیشتر آن‌ها را جلب کرد.

بانک ملت با وجود تلاش های همواره خود با اراده ای محکم و استوار در تلاش است تا مهارت  و تخصص تمامی بخش های متعدد بانک، از جمله اداره های کل، کمپانی های IT وابسته به بانک ملت را با تکیه بر بروزترین تکنولوژی ها و روش های کاری، بکارگرفته تا در نهایت به بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت خدمات به مشتری خود دست پیدا کند.

مشتریان بانک ملت می توانند با عضو شدن در باشگاه مشتریان بانک، از هدایای خاص و ارزشمندی که با عنوان طرح ها و جشنواره های باشگاه مشتریان بانک ملت برای اعضاء درنظرگرفته شده است، استفاده کنند. اولین طرح ارایه شده در باشگاه مشتریان این بانک، طرح امتیازی بانک ملت است. مشتریان در طرح نامبرده، در کنار محاسبه شدن امتیازات و همزمان با آن، از خدمات الکترونیک بانک هم بهره مند می شوند.

همچنین اعضاء با دستیابی به امتیازات مشخص شده، امکان یکسری از فعالیت ها مانند انتخاب واریز نقدی و یا تسهیلات بانکی ویژه که فقط مختص اعضاء باشگاه مشتریان می باشند را خواهند داشت که همه امکانات و تسهیلات و حد نصاب امتیازات طرح ها، در قالب جداولی در دسترس مشتریان قرار داد.

مشتریان بانک ملت میتوانند با ثبت نام در باشگاه مشتریان و افتتاح حساب یک سپرده هدف برای خود ایجاد کنند. با پس انداز اندک در این سپرده سود دریافت کنند تا به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابند. سود سپرده گذاری براساس مدت ماندگاری و روز شمار محاسبه می شود و یک ماه پس از آخرین واریزی ماهیانه قابل برداشت خواهد بود.

امروزه با توجه به اینکه خرید های غیر حضوری از استقبال بیشتری برخوردار است بانک ملت شرایطی را فراهم کرده است که در زمینه های دیگر مثل حمل و نقل، تغذیه، گردشگری و … خدمات زیادی را به اعضای باشگاه مشتریان خود ارائه دهد.
در طرح باشگاه مشتریان به اسم کارشامال، بانک ملت فعالیت جدید را شروع کرده است که مشتریان، در ازای خرید از افراد و شرکای تعیین شده از خدمات و کالای ویژه برخوردار می گردند. در این طرح، به باشگاه مشتریان این اختیار را می دهد که برای خریدهای آنلاین از شراسط ویژه ای استفاده کنند که این شرایط شامل تخفیفات تعیین شده است. خود این تخفیفات به مذاکراتی مربوط می شود که با شرکت تجاری مورد نظر انجام شده است. همچنین علاوه بر مزیت تخفیف در این سایت می توان از کارت های قرعه کشی و جوایزی که تعیین شده نام برد.

مشتریان می توانند با پرداخت از طریق کارت های بانکی در سایت باشگاه مشتریان، از طریق سامانه پرداخت ملت، کالاها و اجناسی که از پیش تعیین شده با شرایط ویژه خریداری کنند. باشگاه مشتریان بانک ملت بیش از ۴۰ شرکت معتبر از جمله شرکت سامسونگ، چرم مشهد، علی بابا، تپسی، اسنپ فود و … را پوشش می دهد.

اهداف باشگاه مشتریان بانک ملت

ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتريان گرامي به بانک ملت

ايجاد ارتباطي دوسويه و تعاملي مستقيم با مشتريان

 ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان

ایجاد انگیزه در مشتریان جهت جمع آوری امتیازات و استفاده از جوایزطرح ها در جشنواره های متنوع

تشویق مشتریان برای استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ملت

 خدمات و محصولات جدید متناسب با شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

13 − 8 =