استفاده از سیستم های حضور و غیاب دانش آموزان، جهت کنترل و نظارت مطلوب تر ورود و خروج دانش آموزان موجب آسودگی خاطر والدین دانش آموزان و مدیران مدارس می گردد. همچنین بهره گیری از قابلیت ارسال پیامک حضور و غیاب دانش آموزی (تاخیر، غیبت و …) افزایش حس اعتماد و امنیت والدین دانش آموزان نسب به مدرسه را موجب می گردد.
همچنین سیستم حضور و غیاب دانش آموزان جهت حضور و غیاب پرسنل مدرسه قابل استفاده خواهد بود. ارائه گزارشات دقیق کارکرد معلمین مدرسه، می تواند باعث ایجاد انگیزه وافزایش کارایی آنان گردد.

دستگاه حضور و غیاب شرکت هوش مصنوعی لیان


این دستگاه انحصاراً " در اختیار شرکت هوش مصنوعی لیان است.


ازجمله مزایای قابل‌توجه دستگاه:


  • مجهز به آنتن وای فای

  • بدون نیاز به اتصال و سیم‌کشی به کامپیوتر

  • نگهداری اطلاعات در صورت قطعی اینترنت

  • ارسال اطلاعات بعد از اولین اتصال به اینترنت به‌صورت خودکار

نحوه عملکرد دستگاه:


 

کارت هوشمند دانش‌ آموزی


کارت هوشمند دانش‌ آموزی با در اختیار قرار دادن امکانات متنوع به مربیان و دانش‌آموزان باعث افزایش سرعت و کیفیت آموزشی مدارس و آموزشگاه‌ها می‌شود. کارت‌های هوشمند را می‌توان برای کلیه امور جاری مدرسه برنامه‌ریزی کرد. حضوروغیاب خودکار، کلیه خریدها از بوفه، استفاده در شبکه شتاب به‌عنوان کارت‌بانکی دانش‌آموزان، دسترسی دانش‌آموزان به مکان‌های مختلف از قبیل کتابخانه و سایت کامپیوتر، ثبت موارد انضباطی و... تنها گوشه‌ای از توانایی‌های این تکنولوژی را برای مدارس نشان می‌دهد.


قابلیت های کارت دانش‌ آموزی


  • قابلیت شخصی‌سازی کارت

  • طراحی گرافیکی کارت

  • امکان کدگذاری کارت

  • امکان ذخیره‌سازی اطلاعات

  • امکان طبقه‌بندی اطلاعات کارت

  • قابلیت چاپ اطلاعات متغیر بر رویکارت دانش‌ آموزی (شماره سریال، مشخصات و …)

  • بلافاصله بعد از نزدیک کردن کارت هوشمند به دستگاه، دستگاه کارت را ثبت می‌کند و پیامکی مبنی بر پیامک ورود برای والدین دانش‌آموز ارسال می‌شود.( در صورتی که کاربر، معلمین باشند مدیر آموزشگاه پیامک ورود و خروجشان را دریافت می‌کند). اطلاعات ارسال‌شده از طریق دستگاه، همزمان با کارت زدن هر دانش‌آموز ثبت و علاوه بر ارسال سریع پیامک ورود و خروج در دفتر انضباطی پنل مدیریت ثبت و قابل‌مشاهده و پیگیری می‌باشد.این رویداد علاوه بر اطلاع‌رسانی وضعیت رفت‌وآمد هر دانش‌آموز به اولیاء، باعث تسریع و بهبود امر حضوروغیاب در مدارس و رسیدگی هر چه سریع‌تر به موارد انضباطی پیش‌آمده، مثل تأخیرها و غیبت‌های دانش‌آموز می‌باشد و سیستم مدرسه را از حالت سنتی و دستی به حالت الکترونیکی سوق می‌دهد.


    دستگاه حضور و غیاب دانش آموزی برای فهمیدن ساز و کار دستگاه حضور و غیاب دانش آموزان شما را به تماشای ویدئوهای زیر دعوت میکنم.    

نظر مدیران مدارس در مورد سامانه جامع اتد که توسط شرکت هوش مصنوعی لیان ارائه گردیده را میتوانید در ویدیو بالا ببینید👆 این سامانه توانسته است نقش چندین سامانه را بصورت جامع و یکجا ایفا کند که شامل،دستگاه حضور وغیاب دانش آموز و پرسنل، پیامرسان درون مدرسه ای ،سامانه پیامک،نرم افزار مدیریت کلاس و مدرسه،نرم افزار آزمون آنلاین،نرم افزار تولید محتوا،ارسال محتوا امکانات مالی و سلامت بخشی از امکانات سامانه جامع می باشد.
نظر مدیر مدرسه علم و ادب کرمان. بعد از سالها همکاری با شرکت هوش مصنوعی لیان ما به مشتری به چشم پول نگاه نمیکنیم ما به مشتریانمان به چشم رئیس نگاه میکنیم و قطعا همواره نهایت تلاشمان این است که رضایت رؤسایمان را بدست آوریم اگر چه رؤسای ما بسیار مهربان و سخاوتمند هستند‼️ ((باتشکر ویژه از نماینده کرمان جناب مهندس اطمینان))
نظر اولیا در مورد سامانه جامع اتد در ویدیوی بالا ببینید👆 بی شک یکی از دلایل ایجاد سامانه جامع اتد ارتباط مستمر با اولیا است جهت ایجاد این ارتباط مستمر از زمان ورود دانش آموزان به مدرسه با ارسال پیامک به خانواده ها اطلاع رسانی میگردد و همچنین وضعیت تحصیلی دانش آموز بصورت نمودار قابل مشاهده است در این سامانه مواردی ذیل جهت اطلاع اولیا فراهم گردیده: 1-ارتباط با معلم از طریق پیام رسان 2-مشاهده وضعیت مالی 3-مشاهده وضعیت سلامت 4-ارسال پیامک نمرات 5-ارسال پیامک ورود و خروج فرزندش به مدرسه 6-نمودار تحلیلی از عملکر و جایگاه دانش آموز در کلاس و مدرسه 7-دریافت پیامکهای اطلاع رسانی 8-دریافت محتوا
نظر دانش آموزان در مورد سامانه جامع اتد شرکت هوش مصنوعی لیان در ویدیو بالا ببینید👆 یکی از قسمت های سامانه جامع اتد اپلیکیشن پیامرسان دانش آموزی است که قابلیت مشاهده محتوای ارسالی توسط معلم و همچنین پاسخ به تمرینات و آزمون های آنلاین را دارد در این پیامرسان قابلیت ایجاد گروه توسط معلم وجود دارد که دانش آموزان در این گروه ها میتواند تبادل علمی و همکاری و کار گروهی در جهت یادگیری انجام دهد