واقعیت افزوده
SDK و برنامه نویسی واقعیت افزوده
اسفند ۱۹, ۱۳۹۷
باشگاه مشتریان
بررسی سیاست مشتری مداری شرکت هواپیمایی قطر
اسفند ۲۰, ۱۳۹۷

این گزارش باید به توسعه دهندگان و ناشران محتوا  که مایل به استفاده از آن هستندکمک کند.

آخرین تحولات در گوشی هوشمند و فنآوری واقعیت افزوده (AR) برای ایجاد تجربه جدید یادگیری  و هیجان انگیز است. در گذشته نه چندان دور، واقعیت افزوده یک تکنولوژی تجربی بود که به ندرت آزمایشگاه را ترک کرد و نیاز به یک سطح بالایی از تخصص فنی و دانش برای ایجاد برنامه های جدید داشت.

در حال حاضر، به لطف پیشرفت در سخت افزار گوشی های هوشمند، فن آوری AR به راحتی قابل دسترسی برای هر دو کاربران و توسعه دهندگان و ناشران  به طور یکسان قابل دسترس است. با برخی از شرکت های نوآور جوان که به ارائه مرورگر AR و ابزار برای ایجاد، انتشار و میزبانی محتوای مجازی می پردازند، حتی ممکن است تجربه ای پیشرفته را بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی ایجاد کنید.

بسیاری از برنامه های کاربردی و فریم های جدید راه اندازی شده اند، هر کدام با قابلیت های خاص خود و نیاز به سطوح مختلف دانش فنی برای انتشار محتوا و سفارشی کردن رابط. این گزارش به شما کمک خواهد کرد که به این چشم انداز در حال ظهور واقف شوید و بهترین ابزارها و سیستم عامل ها را برای نیازهای خود انتخاب کنید. همانطور که این گزارش در درجه اول برای توسعه دهندگان و ناشران نوشته شده است،

آنها تجزیه و تحلیل خود را در مرورگرها و سیستم عامل ها اعمال میکنند که اجازه می دهد برخی از سطح سفارشی سازی و یا توانایی برای انتشار محتوای خود، به جای بسیاری از برنامه های مستقل که در آن محتوای و رابط به شدت توسط فروشنده کنترل می شود. با این حال، به طور خلاصه شرح برخی از برنامه های کاربردی دیگر که ممکن است مفید باشد در زمینه آموزش و یادگیری است.

این همچنین نگاهی به ابزارهای مختلف و پلتفرمهای میزبانی که در دسترس هستند، برای ایجاد و به اشتراک گذاری نقطه مورد علاقه (POI) و ایجاد بهترین روش برای اجرای خدمات POI آسان تر است. توانایی به اشتراک گذاشتن محتوای مشابه در سراسر سیستم عامل نیز توجه زیادی به شروع یک پروژه با هدف تولید پایدار است.

با در نظر داشتن این موضوع، این گزارش ابتکاراتی را که اخیرا به منظور تعریف استانداردها و پروتکل های جدید در زمینه صنعت واقعیت افزوده ظهور کرده است، مورد بحث قرار خواهد داد. همانطور که هنوز تکنولوژی در دوران کودکی است، مهم است که محدودیت های آن را درک کنید، به خصوص در زمینه تجربه کاربر. کار کنونی در الگوهای تجربه کاربر در واقعیت افزوده بررسی خواهد شد.

در ایران شرکت های مختلفی انتشارات واقعیت افزوده را انجام میدهند از جمله این شرکت ها شرکت هوش مصنوعی لیان است که کتاب های واقعیت افزوده و همچنین نرم افزار آکولار واقعیت افزوده را در خود دارد که امکان یادگیری و اموزش را برای کاربران خود راحت کرده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

20 − 5 =