آقای مشتری
آقای مشتری – با مشتریان بازی کنید
اسفند ۱۳, ۱۳۹۷
برای مشهور شدن زنجیره ایجاد کنید
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷

امروزه فناوری با نفوذ قابل توجه خود در تمامی عرصه های زندگی، رنگی متفاوت به دنیای بشریت بخشیده است. یکی از عرصه ها از این واقعیت، صنعت مد و پوشاک است.

 

 

صنعت مد در دنیای کنونی با فناوری های جدید خود و برای حفظ و جلب مشتریان در فروشگاهها، علاوه بر امکان ایجاد خریدهای آنلاین، از فناوری واقعیت افزوده نیز بهره بسیاری برده است. یکی از برترین برندها در حوزه پوشاک و مد، زارا (ZARA) است.

این برند جهانی برای حفظ مشتریان خود ایده های متفاوتی را ارائه کرده است. یکی از جدیدترین ایده ها ساخت اپلیکیشنی است که مشتریان می توانند با نصب آن بر تلفن همراه خود از جدیدترین مدل های ارائه شده توسط این کمپانی، لباس های پشت ویترین و همچنین آخرین مدل های پوشیده شده توسط تاپ ترین مدل ها آگاه شوند.

این اپلیکیشن با واقعیت افزوده گره خورده و تصاویری سه بعدی از لباس های طراحی شده توسط این کمپانی را به مشتریان ارائه می دهد.

زمانی که با تلفن خود به پشت ویترین های زارا نگاه می کنید مانکن های کاملا واقعی را پشت شیشه ها مشاهده می کنید که در حال حرکت بوده و فیگورهای خاصی را به نمایش می گذارند.

کاربران در چنین شرایطی تنها با یک کلیک لباس های مورد نظر خود را انتخاب کرده و حتی آن را به طور مجازی بر تن خود کرده و پس از انتخاب آن را خرید می کنند.

زارا تنها برندی نیست که از این فناوری برای جلب بیشتر مشتریان خود بهره می برد. امروزه Converse، Topshop وUniqlo نیز از فناوری واقعیت افزوده برای نمایش آخرین مدل های طراحی شده خود استفاده می کنند.

این ترفند یکی از جذاب ترین قسمت های واقعیت افزوده است که امکان را به کاربر میدهد که سلیقه خود را به چالش بکشد یا رنگبندی های مختلف را ببیند و مدل های مختلف را بدون پوشیدن امتحان کند

میتوانیم بگوییم که چقدر هم در زمان صرفه جویی میشود و با سرعت بیشتری خرید انجام میشود که مطلوب نظر مشتری نیز میتواند باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

یازده + 1 =