متفاوت باشید تا سر زبان ها بیفتید
اسفند ۷, ۱۳۹۷
باشگاه مشتریان
مشتری مداری به سبک مرسدس بنز
اسفند ۸, ۱۳۹۷

با استفاده از واقعیت افزوده می توانید بر روی کتاب، جزوه، دفتر ، کاتالوگ ، کارت عروسی و هر محصول چاپی دیگر قابلیت اضافه کردن امکاناتی مختلفی را فراهم نمایید. و با قرار دادن محصول چاپی در مقابل گوشی امکانات مختلفی را مشاهده کنید.

فناوری واقعیت افزوده این روز ها سر و صدای زیادی کرده است مثلا از این علم میتوان استفاده بسیار سود آوری در موضوع عکاسی و کارت های دعوت کرد.

اینکار ،به این صورت است که با گرفتن تلفن هوشمند خود بر روی کارت های دعوت شما میتوانید آدرس دقیق محل جشن و تدارکات جشن را بررسی کنید

همینطور امروزه ،اکثر آتلیه ها برای تهیه آلبوم عکس خود از این روش جذاب و پرطرفدار استفاده میکنند.

واقعیت افزوده

به این صورت که با قرار دادن تلفن همراه هوشمند ،بر روی عکس های خود میتوانند فیلم های خاطره انگیز خود را مشاهده کنند.زمانی که شما عکس های خود را تماشا میکنید مرور خاطراتتان به صورت فیلم برایتان جذاب تر است.یا بعضی از آتلیه های عکاسی با گرفتن یک گوشی هوشمند بر روی یکی از عکس ها مابقی عکس های شما را نشان می دهند.

این کار طرفداران زیادی را در مراسم عروسی به خود جذب کرده است که به جای آلبوم به صورت سنتی آن آلبوم را در گوشی خود ذخیره کرده اند.نرم افزار آکولار که تولید شرکت هوش مصنوعی لیان میباشد .یکی از نرم افزارهای کاربردی در این زمینه است که میتواند لحظاتی خاطره انگیز را برای شما و برای همیشه در تلفن همراهتان ذخیره کند.

هم چنین عکس هایی با موضوعات دیگر مثلا موضوعات علمی و تفریحی میتواند یک منبع جذاب برای دیدن لحظاتی قابل ملموس تر باشد.مثلا عکس هایی از فضا ،طبیعت و حیات وحش زیبایی و جذابیت دو چندانی را در زندگی ایجاد میکند وقتی انها را به خود نزدیک تر ببینیم.

از این رو عکاسان و آتلیه ها برای جذب مشتری و کاری جدید واقعیت افزوده را در اولویت خود قرار داده اند.

واقعیت افزوده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

10 + هفده =