واقعیت افزوده
واقعیت افزوده و ناشران
اسفند ۲۰, ۱۳۹۷
باشگاه مشتریان
استراتژی های مشتری مداری شرکت های خارجی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۷

شرکت های بزرگ تجاری به طور معمول سیاست های خاص خود را دارند. هنگامی که یک شرکت با کیفیت و صادقانه فعالیت کند، به مرور زمان اعتبار بیشتری کسب می کند و در کمترین زمان به جایگاه ویژه ای در عرصه ی بین الملل می رسد.

شرکت هواپیمایی قطر یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی دنیاست. این شرکت در سال ۲۰۱۸ توانست با کسب امتیاز ۱۰ برای خدمات، ۸.۸۶ برای مشتری مداری و ۸۹% عملکرد مثبت، در بین بهترین شرکت های هواپیمایی دنیا رتبه ی اول را کسب کند. پیشنهاد شرکت هواپیمایی قطر به مشتریان انتخاب بهترین هواپیمای فرست کلاس برای سفر به بهترین مکان های دنیا است.

مشاوران، مدیران ارشد اجرایی و سیاست گزاران به موجب تشکر و قدردانی از مشتریان وفادار خود، رفتار جداگانه و بسیار خاص و منحصر به فردی را با آنان در سیاست مشتری مداری هواپیمایی قطر تعریف کرده اند، رفتاری که به ندرت در سایر خطوط هواپیمایی دیده می شود.

باشگاه مشتریان شرکت هواپیمایی قطر

به عنوان یکی از اعضای باشگاه مشتریان، به ازای هر سفر، کیومایلز مرتبط اعمال خواهد شد و می‌توانید با رسیدن به حد نصاب تعیین شده، از بلیت هدیه خود استفاده کنید. علاوه بر این، ارتقای کابین پروازی، استفاده از بار اضافه و بسیاری مزایای دیگر شامل حال اعضا خواهد شد. در عین حال، می‌توانید از مزایای اختصاصی شامل اولویت در گرفتن صندلی تأیید نشده، جوایز فلکسی، دسترسی به سالن استراحت اختصاصی و افزایش میزان بار مجاز همراه برخوردار شوید.

امتیازات و مزایای منحصر به فرد

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان بسته به سطوح مختلف متفاوت است. هر چه سطح عضویت بالاتر باشد می توان از مزایایی بیشتری استفاده کرد. به طور مثال در صورتی که شما عضو پلانتونیم شرکت باشید از بالاترین سطح عضویت برخوردارید که در این سطح امتیاز برجسته ای به مشتریان ویژه ارائه می شود. برای رسیدن به این سطح ۶۰۰ امتیاز باید کسب کنید.

دستاورد جدید شرکت هواپیمایی قطر، برای صندلی‌های کلاس تجاری ثبت شده است QSuite نام دارد. این محصول انحصاری با استاندارهای جدید و نوآورانه طراحی شده و عرصه رقابت در این صنعت را تغییر داده است، به مسافران این کلاس پروازی امکان می‌دهد سفری با معیارهای تراز اول جهان را در کابین‌های تجاری هواپیمایی قطر تجربه کنند. QSuite امکاناتی را شامل می‌شود که برای نخستین بار در صنعت هواپیمایی جهان ارائه می‌شوند؛ مواردی چون تخت خواب دونفره در کلاس تجاری، دیواره‌ها، صندلی‌ها و تلویزیونی متحرک، که به مسافران، خانواده‌ها و همکاران امکان می‌دهد تا حریمی شخصی و خصوصی را برای خود داشته باشند، در فضایی کاملا اختصاصی غذا میل کنند و یا به کار و گفتگو با یکدیگر بپردازند. این امکانات تازه و نوآورانه، به مسافران امکان می‌دهد تا طی پرواز و در یک سوئیت اختصاصی، فضای پیرامونشان را بر اساس نیاز و تمایلشان شخصی‌سازی کرده و بالاترین کیفیت ممکن را در سفر خود تجربه کنند.

مزایای باشگاه مشتریان

امکان خرید بلیط تا سقف ۵۰ درصد تخفیف

دسترسی به سیستم check-in

دسترسی به رزرو جا وصندلی بهتر

اولویت در حالت های standby و waitlist پرواز

اولویت در سوار شدن به پرواز

امکان عبور سریع از انجام بازرسی امنیتی

امکان استفاده از مزایای اضافه بار رایگان

پذیرش و تهیه ی بلیط آن ها زودتر از سایر افراد

استرداد مبالغ کنسلی با شرایط بهتر

دسترسی به سالن‌های ویژه استراحت در فرودگاه‌های سراسر دنیا

اهدا هدایای ویژه ای نظیر کتاب های نفیس و حتی لوازم منزل

بی تردید مشتری مداری رهبران مدیریتی این شرکت قابل تقدیر است، رفتارهایی که به مشتری ارزش می دهد و وفاداری و اهمیت مشتری را اولویت قرار می دهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

17 + 3 =