انتخاب آموزش مجازی مدارس
چند انتخاب آموزش مجازی مدیران مدارس تهران
آذر ۸, ۱۳۹۹
اسکای روم یا اتد پلاس
بررسی نرم افزار اسکای روم و اتد پلاس
آذر ۹, ۱۳۹۹

امروزه عضو جدا نشدنی برای هر کودک ، نوجوان و بزرگسال تلفن همراه هوشمند است و بخش زیادی از عمر خود در طول روز را در حال استفاده از این ابزار هستیم.کاملا بدیهی است که در میان نسل جدید بسیار محبوب باشد و هر چیزی که شامل استفاده از تلفن همراه حتی آموزش و یادگیری موبایلی را جذاب میکند.. چرا که این ابزار، قابلیت تعامل را بیشتر می کند، تجربه کاربر در شبکه را افزایش می دهد و برای جوانان و بزرگسالانی که در فعالیت های اجتماعی امروزی درگیر هستند، جذابیت بیشتری دارد.

می‌خوای کلاس آنلاین برگزار کنی؟

تنها یکی از مزایای متعدد یادگیری موبایلی m-learning  این است که دانش را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش تلفن های همراه دانش پذیران می آورد و به این ترتیب حضور اموزش مجازی و کلاس آنلاین را در زندگی آن ها را افزابش می دهد. توجه به آموزش موبایلی می تواند مدارس شما را به سمت تبدیل شدن به یکی از بهترین های و به روز ترین مرکز آموزشی تبدیل کند.

نقش و اهمیت آموزش موبایلی

ارتباط دائمی و در دسترسی راحت   بین معلم  ودانش آموزان  در ارائه یک آموزش با کیفیت است . دسترسی راحت به محتوا ،آزمون و پیام رسان از ویژگی های خاص  نرم افزار های موبایلس است .ضروری است که مراکز آموزشی استراتژی های مربوط به یادگیری و آموزش موبایلی را همراه با دیگر برنامه های یادگیری خود اجرا کنند.

هدف اصلی استفاده از یک برنامه یادگیری ( lms ) تلفن همراه، فراهم کردن دسترسی نامحدود به دانش پذیران و کاربران می باشد. این بدان معناست که کاربران برای یادگیری لازم نیست در مکان خاصی باشند و یا اینکه آن ها مجبور به مطالعه یا حضور در کلاس مجازی در زمان مشخصی نیستند. علاوه بر غلبه بر محدودیت مکانی و زمانی در آموزش موبایلی، دانش آموزان امکان دسترسی به سامانه آموزش مجازی ال ام اس، و استفاده از اکثر خصوصیات آن را خواهند داشت.

از دیگر مزایای آموزش موبایلی می توان به انعطاف پذیری، بهبود دسترسی، یادگیری تعاملی، ایجاد انگیزه و پویایی در روند آموزش و یادگیری اشاره کرد.

۶ ویژگی  آموزش موبایلی

۱. بهبود آموزش و به پایان رساندن دوره اموزش مجازی

با آموزش موبایلی می توانید دانش آموزان  خود را بیشتر درگیر کنید و ابزاری را فراهم کنید که روند یادگیری برای آن آسان شود. این امر به منجر به بهبود آموزش بین دانش آموزان می شود، زیرا آن ها از طریق دستگاه های تلفن همراه خود، فرآیند های آموزش را جذاب تر، مدرن تر و متناسب با پایه های زندگی روزمره خود می یابند.

۲. آموزش و یادگیری موثرتر

ارائه محتوای آموزشی ، ضبط کالاس درس، برگزاری لایو ، محتوای دروس یا هر گونه محتوای آموزشی دیگری که از طریق برنامه lms موبایلی برنامه ریزی کرده اید، به کاربران تنها اجازه دسترسی به محتوای دقیقی که برای نیاز خاص آموزشی آن ها ضروری است را می دهد و این مسئله را کارآیی را تضمین می کند.

۳. افزایش حفظ و نگه داری مطالب فراگرفته

آموزش موبایلی و یادگیری از طریق تلفن های همراه باعث افزایش حفظ و نگهداری دانش می شود.  زیرا محتوای های دروس به راحتی در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد و لایو های معلم قابل ذخیره بوده و دانش آموز میتواند مکرر این محتوا را مشاهده کند.

۴. شخصی سازی فرآیند آموزش

یکی از مزایای یادگیری موبایلی امکان شخصی سازی برنامه شما است. سامانه ال ام اس مبتنی بر موبایل امکان شخصی سازی و مدیریت کلاس، محتوا، نوع محتوا و آزمون  در دسترس بودن آن، کنترل دسترسی برای برخی از کاربران را به شما می دهد.

۵. در دسترس بودن

دسترسی آموزش موبایلی بی نظیر است. به لطف دسترسی آسان و بی دردسر این فناوری، مطالب کلاس مجازی و اموزش انلاین در هفت روز هفته و به صورت شبانه روزی در دسترس است. این به کاربران امکان می دهد مطالب آموزش مجازی را با روال روزمره خود تطبیق دهند و هیچ بهانه ای برای یادگیری و ادامه آموزش نداشته باشند. زیرا می توانند این کار را از هر مکان و در هر زمانی، حتی بدون نیاز به اتصال به اینترنت انجام دهند.

۶. طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو سیستم lms، این امکان را به شما می دهد که دوره آموزش مجازی و  (m-learning eLearning ) را در هر دستگاهی قابل اجرا کنید. یک پلتفرم سازگار که با عوض شدن دستگاه، قدرت خود را از دست نمی دهد. دوره های ریسپانسیو آموزش مجازی،که قابلیت اجرا روی هر دستگاهی را دارند، ویژگی های با ارزشی برای همه کاربران اموزش الکترونیکی از مربی و مدیر گرفته تا دانش پذیران و فروشنده های دوره ارائه می دهد.  

از مزایای بی شمار سرویس LMS اتد پلاس روی تلفن همراه لذت ببرید.

آپارات NextBack

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

13 − هشت =