واقعیت افزوده در معماری
واقعیت افزوده در معماری
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷
هوشمند سازی مدارس چیست؟
هوشمندسازی مدارس چیست؟
بهمن ۲۴, ۱۳۹۷

واقعیت افزوده در تبلیغات

اپلیکیشن واقعیت افزوده اکلار برای تولیدکنندگانی که به دنبال شیوه های نوین تبلیغاتی کالا یا خدمات خود هستند , یک پیشنهاد جالب و  کارآمد می باشد, با طراحی اپلیکیشن واقعیت افزوده  با قابلیت اجرا روی گوشی های هوشمند تلفن همراه و تبلت , مشتریان خود را با تجربه و ایده های جالب , غافلگیر کنید.

به علاوه به منظور موفقیت باید به دنبال روشهای جدید بوده، آنها را فراگرفته و به کار برد. چرا که پتانسیل سودرسانی و فاکتورهای موجود شان می‌توانند کمک خوبی در جهت توسعه کسب و کارها به شکل مدرن و سریع کند.

این نوع از فناوری واقعیت افزوده , اپلیکیشن طرح یا طرح هایی را بر اساس الگوی آنها شناسایی می کند و کاربر می تواند با دسترسی به این الگوها محتوای مورد نظراپلیکیشن را، بروی آن الگو مشاهده نماید. در این روش از این فناوری می تواند به صورت های زیر مورد استفاده قرار گیرد:

بروشور های واقعیت افزوده

بیلبورد واقعیت افزوده

کارت ویزیت واقعیت افزوده

یک شرکت تبلیغاتی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، یک آگهی تجارتی را در ایستگاه اتوبوسی در لندن با موفقیت انجام داد. هدف این آگهی ایجاد واقعیت مجازی شبیه داستان های علمی – تخیلی و قابل باور برای بیننده میباشد. فناوری واقعیت افزوده واقعیت ها را دستکاری میکند و ابعاد آنها را تغییر می دهد.

یک استاد دانشگاه در باره استفاده از واقعیت افزوده در صنعت تبلیغات می گوید(( آگهی های تجارتی ،دنیایی هستند که روزانه ما را احاطه کرده اند. هر روز با ده هزار کالای مختلف برخورد داریم که رقم بسیار زیادی است. برای متمایز بودن در میان این همه کالا، باید با استفاده خلاقانه از همه منابع موجود، توجه و نظر مصرف کننده را جلب کنیم و کاری کنیم که فکر کند این کالا برای او مناسب است))

اما سئوال این است که چه نوع تبلیغاتی کاربردی تر است؟ درحالیکه شاهد افزایش آگهی های بازرگانی هستیم، واقعیت افزوده باید تجربه ای برای مصرف کننده ایجاد کند که بتواند آن را با خانواده و نزدیکانش به مشارکت بگذارد.

جولیان اینتارتاگلیا، استاد دانشگاه می گوید: ((اگر یک آگهی ببینم که برایم جالب باشد حتما آن را به خانواده و نزدیکانم منتقل می کنم و با این کار توجه و علاقه مردم را بیشتر می کنم. این کار به این دلیل جالب است که مدل تازه ای از آگهی تجارتی و بازاریابی است و به تولید کننده امکان مشارکت دادن مصرف کننده را می دهد))

استفاده از فناوری واقعیت افزوده در صنعت تبلیغات و آگهی ها روشی کاربردی و قابل تامل برای جذب مشتری میباشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دو × دو =