باشگاه مشتریان
استراتژی های باشگاه هواداری
فروردین ۱۷, ۱۳۹۸
مشتری مداری با سرویس باشگاه مشتریان آقای مشتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۸

چند روز پیش به یک ساعت فروشی رفتم چون قسمتی از ساعت مچی ام را گم کرده بودم. وقتی مشکل را توضیح دادم، صاحب مغازه گفت که فکر می کند یکی از آن ها را داشته باشد و آن را پیدا کرد، به ساعتم وصل کرد و هیچ پولی هم از من نگرفت. حالا فکر میکنید الان اگر من بخواهم یک ساعت جدید بخرم کجا می روم؟ و یا به چند نفر این داستان را تعریف کرده باشم و آدرس ساعت فروشی را داده باشم خوب است؟!یکی از مهمترین کارهایی که شما میتوانید برای کسب وکارتان انجام دهید داستان سازی است یعنی همواره در تلاش باشید داستان هایی را با رفتارتان برای مشتریان بسازید این باعث میشود که مشتری داستان شما را برای دوستانش تعریف کند،و دهان به دهان داستان شما بچرخد و باعث محبوبیت شما میشود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

2 × چهار =