ابزار های کلاس درس به صورت مجازی
ابزارهای کلاس درس بصورت مجازی آنلاین
آبان ۲۹, ۱۳۹۹
آموزش مجازی(آنلاین)
آموزش مجازی(آموزش آنلاین) در مدارس
آبان ۲۹, ۱۳۹۹

بهترین برنامه برگزاری جلسات و بهترین آنلاین تحت وب

برای انعطاف پذیری کار معلمان در  خانه، با توجه به بیماری کرونا و کار در منزل توسط معلمین  ویدیو کنفرانس کلاسی آنلاین راهکار ایده آلی می باشد. به خصوص با ظهور برنامه های تماس تصویری و افزایش این تماس در بین مردم، استفاده از این کلاس های آنلاین رایگان نیاز روز محاسبه می شود. با اینحال انتخاب سرویسی مناسب برای این کار ممکن است برای کاربران مشکل باشد که در اینجا بهترین های این زمینه را معرفی می کنیم.

 

نرم افزار کلاس مجازی etoudplus

به طور کلی و با در نظر گرفتن افزایش کلاس های آنلاین باید گفت که برنامه اتد پلاس   etoudplus  تبدیل به یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید شده است و تا حد خوبی نیازهای مربوط به این زمینه را برطرف می کند.

برنامه اتد پلاس etoudplus یکی دیگر از برنامه های کاربردی آموزش مجازی است که هر روز به میزان محبوبیتش بین کاربران اضافه می شود.یکی از بهترین اپلیکیشن ها  برای برگزاری کلاس مجازی ، جلسات تصویری آنلاین ، وب کنفرانس و وبینار است. البته امکان برقراری تماس های تصویری به صورت گروهی در بسیاری از پیام رسان ها نیز وجود دارد، اما آنچه اتد پلاس etoudplus را متفاوت می کند سایر امکاناتی است که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد. شما در این برنامه می توانید جلسات و کلاس های آنلاین را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید،جلسات را ضبط کنید یا در حین وبینار،کلاس مجازی ،کلاس انلاین ، ویدیو و فایل به اشتراک بگذارید. امروز میتوانید اتد پلاس  را به صورت رایگان برای اندروید و با لینک مستقیم از سایت etoudplus.ir دانلود نمائید.کافی است وارد سایت اتد پلاس شوید و ثبت نام کنید .

آنچه etoudplus  را قابل توجه نموده قابلیت ارسال لینک لایو ،وبینار از طریق watsapp  می باشد.

لایو تعاملی اتد پلاس

 

نرم افزار ویدئو کنفرانس Zoom

ویدیو کنفرانس zoom

یکی ازبهترین نرم افزار ویدئو کنفرانس Zoom Meeting است که برای مک، ویندوز، لینوکس، iOS و اندروید (نرم افزار ویدئو کنفرانس برای موبایل) در دسترس می باشد که به معنای پلتفرمی انعطاف پذیر است. در این برنامه ویدئو کنفرانس می توانید هم به صورت رایگان و هم استفاده از اشتراک برای رفع محدودیت ها استفاده کنید. در نسخه رایگان می توانید تا ۴۰ دقیقه کنفرانس آنلاین داشته باشید. تعداد حداکثر شرکت کننده ها ۱۰۰ نفر بوده و ارتباط شما به صورت ۲۵۶-bit TLS رمزگذاری می شود. ویژگی های بیشتر مانند اشتراک گذاری دسکتاپ و برنامه، وایت برد، ضبط جلسات با فرمت MP4 یا M4A و وجود افزونه برای برنامه ریزی در هنگام راه اندازی ویدئو کنفرانس این سرویس را کامل تر می کنند.

 

نرم افزار ویدیو کنفرانس رایگان Skype

skype

نرم افزار برگزاری جلسات آنلاین Skype از جمله برنامه های مشهور می باشد که کاربران زیادی با آن آشنا هستند. علاوه بر امکان تماس تصویری، تماس گروهی تا حداکثر ۵۰ نفر نیز در این سیستم ویدئو کنفرانس پشتیبانی می شود. ویژگی که ویدئو کنفرانس با اسکایپ را به گزینه بهتری تبدیل می کند، امکان استفاده از آن در مرورگر است که به معنی عدم نیاز نصب برنامه خاصی برای افراد جهت استفاده از نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی می باشد.

 

نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت وب FreeConference

FreeConference

همانطور که از نام نرم افزار کنفرانس آنلاین FreeConference مشخص است، می توانید به صورت رایگان یک کنفرانس آنلاین داشته باشید. این سایت ویدیو کنفرانس های آنلاین نیز نیاز به نصب هیچ برنامه ای ندارد. پس شرکت در کنفرانس ویدیویی برای هر دستگاهی که مرورگر داشته باشد امکان پذیر است. همچنین می توانید اقدام به اشتراک گذاری فایل یا دسکتاپ هم کنید. محدودیتی که این برنامه برای حداکثر تعداد کاربران دارد، ۵ نفر می باشد که برای بیزینس های کوچک مناسب تر می باشد.

 

سرویس Google Hangouts برای ویدئو کنفرانس تحت شبکه

Google Hangouts

Google Hangouts ابزاری بسیار ساده برای برقراری تماس است. در حالت متنی شما می توانید با حداکثر ۱۵۰ نفر تعامل داشته باشید اما برای ویدئو کنفرانس آنلاین تا حداکثر ۱۰ شرکت کننده می توانند از آن استفاده کنند. با وجود نرم افزار Video Conference برای iOS، اندروید و کروم، می توان از این سرویس در مرورگر نیز استفاده کرد.

همینطور برای برقراری تماس تصویری، مطالعه مطلب بهترین نرم افزار های تماس تصویری موبایل و کامپیوتر نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

 

نحوه برقراری ویدئو کنفرانس با سرویس Cisco Webex Meetings

Cisco Webex Meetings

 برنامه Cisco Webex Meetings برای شما امکانی را فراهم می کند که جلسات ویدیو با کیفیت HD را با حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده برگذار کنید. گزینه هایی مانند اشتراک دسکتاپ، اتاق گپ خصوصی و.. از امکانات دیگر برگزاری ویدئو کنفرانس در این سرویس هستند. وقتی برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام می کنید، یک URL شخصی به شما اختصاص داده می شود که برای مدیریت جلسات، برنامه ریزی کنفرانس و دسترسی به فایل های ضبط شده کاربرد دارد. در نسخه رایگان به شما ۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری، جلسات با طول نامحدود و امکان ضبط MP4 به شما اختصاص می یابد. قابل ذکر است که امنیت توسط TLS 1.2 و AES 256-bit Encryption تامین می شود.

 

برنامه ویدئو کنفرانس برای کامپیوتر Uberconference

Uberconference

Uberconference نیز یک ابزار مفید برای کنفرانس ویدیویی و همینطور نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین رایگان می باشد. ویژگی هایی مانند ضبط تماس، ضبط صدا، اشتراک گذاری دسکتاپ، از ویژگی های آن می باشند. حداکثر تعداد شرکت کننده ها نیز در نسخه رایگان ۱۰ نفر می باشد.

آپارات Next Back

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

پنج × 5 =