کد متن: 2090 تاریخ انتشار: 1394/12/22 نسخه چاپی: نسخه چاپی ساعت :14:38

باشگاه مشتریان

سیستم جامع باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

از مزایای ایجاد باشگاه مشتریان حفظ مشتری ، جذب مشتری جدید ، ارتباط مداوم با مشتری و برند شدن شما را سبب می شود

فواید بکارگیری:

حفظ مشتریان فعلی ( به گونه ای که با ارائه کارت به مشتریان فعلی آنها را برای مراجعه ی مجدد به فروشگاه وفادار می کند)

جذب مشتریان جدید ( با توجه به ارائه کارت هوشمند به تمام مراجعه کننده گانی که برای بار اول به فروشگاه مراجعه کردند میتوان آنها را با ارائه یک کارت هوشمند جذب نمود و برای همیشه مشتری دائم فروشگاه کرد)

شبکه مشتریان(برخی افراد دارای کارت که درون کارتشان مبلغی موجودیست میتوانند جهت استفاده از شارژ کارت خود به افراد دیگری دهند که این عمل باعث ایجاد شبکه ای بین مشتریان می گردد و مشتریان دارای کارتهوشمند جدیدی را برای استفاده از موجودی کارت خود به فروشگاه معرفی می کند)

روابط عمومی(با بکار گیری این سیستم تا حد زیادی ارتباط مداوم با مشتری را میتوان حفظ نمود به گونه ای که از همان قدم اول که کارتی به مشتری داده می شود که این کارت یک کارت الکترونیکی است و طبیعی است که هیچ شخصی کارت الکترونیکی خود را دور نمی کند و در کنار کارت های بانکی خود نگهداری میکند. و همچنین ارسال پیامک های متفاوت از پیام عضویت شخص در باشگاه مشتریان تا اضافه و کسر شدن شارژ حساب همچنین موارد دیگری مانند ارسال پیامک تولد ، پیامک تخفیف های در نظر گرفته شده برای مشتری و ارسال پیامک در مناسبت های خاص می تواند به ارتباط مداوم با مشتری کمک نماید)

بازاریابی و فروش(با توجه به هزینه بالای تبلیغات از جمله هزینه بیلبورد مجلات و سایر موارد که هر کدام به خودی خود بسیار پر هزینه است با استفاده از این سیستم که حتی می توان هزینه صدور کارت خود را از خود مشتری دریافت نمود به صورت هدفمند مشتریان حفظ می شوند و آنها به صورت اتوماتیک ترغیب به خرید مجدد از فروشگاه می گردند)

برندینگ( همراه فروشگاه برای دریافت اعتبار تمایل دارند و همواره تلاش دارند خود را به صورت یک برند در بین سایر فروشگاه ها مطرح نمایند اما برند شدن نیاز به خلاقیت دارد .سیستم باشگاه مشتریان تا حد زیادی فروشگاه را خلاقانه به مردم ارائه می دهد و این باعث می شود که فروشگاه شهرت پیدا کند و رفته رفته به عنوان یک برند مطرح می شود.


امکاناتی که در باشگاه مشتریان خود ، میتوانیم ایجاد کنیم

خدمات باشگاه مشتریان:

1.اعطای کارت هوشمند به مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریان بر اساس  کارت هوشمند.

2.امکان تعریف کارت بدون استفاده از کامپیوتر  از طریق منو های دستگاه و ارسال پیامک به صورت  اتوماتیک  برای مشتریان با عنوان پیش فرض  به باشگاه مشتریان فروشگاه مکنزی خوش آمدید.

3.امکان اعطای تخفیف به صورت افزایشی  یعنی با افزایش خرید از فروشگاه  میزان بیشتری  شارژ می گردد.

4.امکان اعطای خرید به صورت نقطه ای  یعنی در صورت رسیدن به میزانی  از خرید میزان مشخصی کارت شارژ شود  به طور مثال در صورتی که 50هزار تومان شخص خرید نماید  مبلغ 5000 هزار تومان به شارژ کارت اضافه می گردد.تا سقف خرید انجام نگیرد مبلغ  اضافه نمی گردد.

5.امکان امتیازی کردن دستگاه به طور مثال یک پیتزا فروشی در صورتی که مشتری 5 پیتزا از از فروشگاه خرید کند یک پیتزا رایگان به مشتری ارائه می دهد.

6.امکان استفاده از شارژدرون کارت  از طیق منوی "استفاده از شارژ"دستگاه.

7.نمایش موجودی کارت و میزان خرید تاکنون از طریق منوی "استعلام شارژ".

8.امکان ثبت مشخصات مشتری و ثبت روز تولد از طریق نرم افزار و صدور کارت به نام مشتری.

9.ارسال پیامک تولد به صورت اتوماتیک برای مشتری بر اساس تعریف متن فروشگاه.

10.نمایش تراکنش و مبلغ خرید شده توسط مشتری.

11.امکان نمایش تمامی مشترکین(تغییر نام ، شماره موبایل و سایر مشخصات صاحب کارت)،تغییر مشخصات ،نمایش تراکنش براساس نام افراد، نمایش موجودی افزایش موجودی.

12.امکان تنظیم پیامک برای روز های خاصی به طوری در آن روز خاص پیامک مناسبت ارسال شود.

13.تنظیم پیامک در بازه های  زمانی به طوری اگر شخص در بازه های زمانی مشخص شده اقدام به خرید کرد پیامک تنظیم برای شخص ارسال گردد.

14.امکان تعریف شارژ اتوماتیک به طوری که در تاریخی را در سیستم توسط فروشگاه در نظر گرفته می شود در تاریخ مورد نظر تمامی کارت های باشگاه مشتریان شارژ می گردد.

15.شارژ کردن کارت ها به صورت دستی از طریق دستگاه به طوری که در صورتی که فروشگاه بخواهد مبلغ خاصی برای مشتری خاص خارج از چهارچوب در نظر گرفته شده شارژ نماید.

می تواند به منوی اعطای تخفیف دستگاه مراجعه کند و کارت مشتری را به میزان دلخواه نماید.

16.ارسال پیامک هنگام افزایش شارژ کاهش شارژهدیه و تمامی فرآیند های مربوط به مشتری.


خدمات قابل اضافه به باشگاه مشتریان

شرکت داده پردازان لیان با توجه به طرح و نظر فروشگاه استراتژی مورد نظر را پیاده سازی می نماید.

 

1.امکان طراحی استراتژی جدید و با نظر فروشگاه

2.امکان ایجاد منو ی جدید در دستگاه با توجه به نظر فروشگاه

3.امکان ثبت و نگهداری و نمایش اطلاعات مورد نیاز برای فروشگاه

4.امکان شبکه ای کردن ساختار سیستم به گونه ای که در صورتی فروشگاهی با چند شعبه وجود داشت امکان شبکه شدن دستگاه بین فروشگاه ها میسر میگردد و شخصی در فروشگاه هدیه دریافت میکند بتواند در فروشگاه های دیگر از شارژ هدیه خود استفاده کند.

5.تمامی مواردی که مربوط به شبکه ای شدن باشگاه مشتریان ، شارژ و استفاده از کارت ، و سایر موارد را میتئان به سیستم اضافه کرد.

برای مثال قابلیت ایجاد این سیستم در درمانگاه ها و مراکز درمانی وجود دارد.

 پیشنهاد ما

نیازی نیست به مشتری تخفیف دهید . به مشتری خدمات دهیم.

 
پیشنهاد ما جهت ایجاد باشگاه مشتریان نرم افزار نیست .
پیشنهاد ما جهت اجرای باشگاه مشتریان سخت افزار ویژه ای مانند پوز بانک است.


دستگاه باشگاه مشتریان

این دستگاه مانند پوز بانک می باشد که دارای مانیتور،کارت خوان ،نمایشگر و با این تفاوت که دارایwifi  می باشد.
که قابلیت های زیر را داراست:
1.قابلیت چاپ کارت الکترونیکی با مشخصات و طرح اختصاصی فروشگاه.
2.قابلیت برنامه ریزی نرم افزار و سخت افزار با توجه به نیاز فروشگاه.
3.در صورت داشتن شعب مختلف فروشگاه ، ایجاد شبکه باشگاه مشتریان
4.اعطای سایت تخصصی باشگاه مشتریان برای فروشگاه.
5. امکان مشخص شدن اعتبار برای مشتری از طریق پیامک
6.امکان مشاهده صورتحساب برای مشتری و فروشگاه

ویژگی های دستگاه باشگاه مشتریان

اعطای کارت هوشمند به مشتریان هنگام اولین خرید

مرحله اول:
پس از خرید مشتری  و دریافت مشخصات وی  را عضو باشگاه مشتریان خود نموده و کارت الکترونیکی را به وی هدیه کنید.

مرحله اول
مرحله دوم:
شما میتوانید بر اساس میزان خرید مشتری کارت وی را شارژ نمائید.
یعنی با خرید 50 هزار تومان 5 هزار تومان شارژ شود. با خرید 100 هزار تومان 10 هزار تومان شارژ شود .
این روش با توجه به سایقه فروشگاه اعمال می شود .


مرحله سوم:
شما جهت ارتباط مستمر و جذب مجدد مشتری نیازی به دادن تخفیف ندارید کافی است پس از خرید مشتری 
مقداری کارت وی شارژ شود. در نتیجه مشتری دارای کارت الکترونیکی است که دارای مقداری شارژ است و برای 
خرید مجدد مجددا به سراغ فروشگاهی که عضو باشگاه مشتریانش است می رود.
سوال اینجاست که مبلغ شارژ را باید فروشگاه پرداخت کند؟ 
جواب : داخل کارت پولی وجود ندارد و فقط اعتباری قرار دارد.در نتیجه فروشگاه هزینه ای نسبت به شارژ مشتری 
پرداخت نکرده .اما برای مشتری این اعتبار قابل لمس و استفاده خواهد بود.

مرحله چهارم:
در این  مرحله مشتری مجددا جهت خرید به شما مراجعه می کند و از اعتبار خود استفاده می کند .